Klanttevredenheidsonderzoek Laborijn.
Samen werken we aan een beter Laborijn. Laborijn hecht veel waarde aan het steeds verbeteren van de kwaliteit van haar dienstverlening en wil graag weten wat klanten vinden van de hulp die zij krijgen.
In juni worden klanten met een bijstandsuitkering daarom uitgenodigd om mee te doen aan een onderzoek over Laborijn. Het draait hierbij daarbij om de gevoelsmatige beleving van de kwaliteit. Hoe ervaren klanten
het contact, de service en de medewerkers? Dit laat Laborijn door een onafhankelijk bureau,
MAGIS, onderzoeken.
KlankbordgroepLaborijn vindt het belangrijk om meerdere partijen en belangenorganisaties te betrekken bij het klanttevredenheidsonderzoek, zodat de uitkomsten door eenieder gedragen kunnen
worden en we gezamenlijk verder kunnen bouwen aan een betere organisatie.
Daarom is er
een klankbordgroep opgericht, bestaande uit 2 vertegenwoordigers van de Sociale Raad van gemeente Doetinchem en 2 vertegenwoordigers van de Sociale Raad van gemeente Aalten. Namens gemeente Oude IJsselstreek nemen 2 inwoners deel aan de klankbordgroep.
Daarnaast is er namens iedere gemeente een beleidsadviseur betrokken en is er een kleine
vertegenwoordiging van het personeel van Laborijn.
Naast het eenmalige onderzoek heeft Laborijn de intrinsieke wens om doorlopend haar
dienstverlening bij haar klanten te toetsen. Het streven van Laborijn om haar klanten
‘centraal te stellen’ houdt in dat Laborijn goed wil blijven volgen wat er onder klanten leeft
en wat hun behoeften zijn. Daarom zal na het huidige klanttevredenheidsonderzoek gestart worden met een voortdurende klantmeting. Ook deze voortdurende meting zal worden uitgevoerd door een extern onafhankelijk bureau. nieuws
In juli ontvangt Laborijn de uitkomsten van het onderzoek.
Deze zullen bekend gemaakt
worden op www.laborijn.nl.
📃 Laborijn